Onze reis door Azië

Thailand

Rara wie is dit?

Reacties

Reacties

Kees Smetsers

Volgens mij is het een komkommer.
Of toch......
Lijanne........
Dan denk ik weer aan de "longnecks" , de bergstam waar al de vrouwen ringen om hun nek hadden om hun nek langer te maken.
Vreemd wat vrouwen allemaal doen om er mooi uit te zien.
Daar heb ik mij altijd over verbaasd.
Of ben ik nu hypocriet ?
Eigenlijk wel want ik ben zelf ook ijdel.
En inderdaad.....ik heb ook wel ooit eens een gezichtsmasker gehad (van klei).
Wel een komische foto, Lijanne.

Rian

Uhhh, Stan op de gezonde toer?

sandra vd manakker

Geen idee, haha :-)!!

Kees Smetsers

Ik ben erin getrapt !
Het is Stan die met komkommer op zijn gezichts ligt.
Sorry Lijnanne.
Sorry alle vrouwen op deze wereld.
Het zijn de mannen die gekke dingen doen om aandacht te krijgen.
Dat heb jij niet nodig Stan.
Maar ja, je bent daar naar de kapper geweest....
Ik heb mijn haren ook ooit ergens in Bali op straat laten knippen, en dat zag er toen niet uit.
Dus misschien daarom die komkommers ?
Hoe dan ook, het is een leuk foto.

:)

Je oorlelletje veraad jouw lijanne.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!