Onze reis door Azië

India (Calcutta)

Kleurijke kleding

Reacties

Reacties

Kees Smetsers

Dag Stan en Lijanne,
Ik heb net wat foto's van mij over Bali en Cuba op www.columbusmagazine.nl en www.wereldwijzer.nl gezet.
Het delen van verhalen en foto's over dit soort vakanties is heel fijn om alle indrukken te kunnen laten bezinken, dat weten jullie nog veel beter als ik.
Het is gewoon niet fijn om zo'n ervaringen alleen maar voor jezelf te houden, althans dat is mijn ervaring.
En nu ben ik aan jullie foto's begonnen.
Meteen de eerste foto die ik zie, wat een mooie foto !
Er zit zoveel sfeer in de foto.
Prachtig !
India moet heel bijzonder zijn.
Ik ben alleen maar in Goa geweest en dat was alleen maar een strandvakantie, dus ik ken India helemaal niet.
Bedankt dat jullie dit allemaal met mij willen delen !
Overigens: Mijn miniproject (de verkoop van mijn boek "Reizen door het echte Bali " (voor het goede doel High5Rehab in Bali ) loopt prima. Ik ben er al meer dan 130 kwijt. Ik bewaar ook een gratis exemplaar voor jullie.
Lieve groeten,
Kees Smetsers
smetserskees@hotmail.com

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!